Kaebuste ja ettepanekute lahendamise eesmärgiks on info kogumine asutuse teenuste kvaliteedi kohta, asutuse teenuste kvaliteedi parandamine ja külastajate rahulolu tagamine.
- Kaebuste ja ettepanekute esitamise õigus on kõigil asutuse külastajatel, nende seaduslikel esindajatel, lähedastel.
- Kaebusi ja ettepanekuid saab esitada kirjalikult ning kaebuses peab olema märgitud kaebaja nimi või esindaja nimi, kaebuse aluseks olevad asjaolud, nõue ning tagasiside saamise soov ja viis (posti teel või e-postiga) ning lisatud kontaktandmed.
- Kirjaliku kaebuse või ettepaneku võib edastada asutuse registratuuri või asutuse juhatajale, saata e-posti teel info@silmalaser.ee või posti teel aadressil Pärnu mnt 15, 10141 Tallinn.
- Suuliselt võib ettepaneku esitada vahetult asutuse töötajatele või juhatajale ning eeldusel, et ei soovita kirjalikku vastust ning probleem saab kohese lahenduse ega vaja edasist käsitlemist.
- Anonüümseid ettepanekuid ja kaebusi ei menetleta.
- Ettepanekud ja kaebused käsitleb asutuse juhataja koos töötajatega.
- Kõigile kirjalikele ettepanekutele ja kaebustele vastatakse mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui 30 päeva möödudes, avaldajale sobival viisil.
- Ettepanekud ja kaebused võetakse arvesse asutuse töö korraldamisel ning tegevusplaanide koostamisel.